Χαριλάου Τρικούπη 10,

τ.: +30 26510 22 756

e-mail: info@swanclinic.gr

Ψωρίαση

Η ψωρίαση είναι μια συχνή, χρόνια δερματική πάθηση αυτοάνοσου χαρακτήρα, που παρουσιάζεται συνήθως με καλά περιγεγραμμένες ερυθηματώδεις περιοχές στο δέρμα που καλύπτονται από αργυρά λέπια. Υπάρχουν και άλλες, σπανιότερες  μορφές ψωρίασης με διαφορετική εικόνα.

Η ψωρίαση δεν είναι μεταδοτικό νόσημα. Συνδέεται όμως με άλλες παθήσεις, όπως η κατάθλιψη και οι αγχώδεις διαταραχές, μιας και οι ασθενείς πολύ συχνά υποφέρουν από την εικόνα του δέρματός τους και τον χρόνιο κνησμό που συνοδεύει την πάθηση. Επίσης περιγράφουν πολλές φορές ότι η ψωρίαση επηρεάζει δυσμενώς τις κοινωνικές, επαγγελματικές και προσωπικές τους επαφές, μιας και – δυστυχώς ακόμη και σήμερα – παραμένει μια ..παρεξηγημένη πάθηση.

Ευτυχώς υπάρχουν στη σημερινή εποχή πολύ αποτελεσματικές θεραπείες για κάθε τύπο και βαρύτητα ψωρίασης και για κάθε ηλικία. Η εξατομικευμένη θεραπεία επιλέγεται ανάμεσα σε τοπικές, συστηματικές, ενέσιμες θεραπείες και φωτοθεραπείες.

Στην κλινική μας διαθέτουμε κατ’ αποκλειστικότητα στην Ήπειρο και Δυτική Μακεδονία το τελευταίας τεχνολογίας EXCIMER 308 SYSTEM, μια ειδική, ανώδυνη φωτοθεραπεία, που εφαρμόζεται με ασφάλεια μόνο στις προσβεβλημένες περιοχές και σε κάθε ηλικία!

Η θεραπεία αυτή αποτελεί επανάσταση στα θεραπευτικά δεδομένα, γιατί οι φωτοθεραπείες με UV ακτινοβολία (τύπου solarium) που εφαρμόζονται σε πολλά κέντρα ακόμα και σήμερα, προκαλούν είτε παρενέργειες από το δέρμα (πρόωρη φωτογήρανση, καρκίνος) είτε από τον οργανισμό, όταν αυτές συνδυάζονται με λήψη φαρμάκων από το στόμα, όπως συχνά γίνεται. Η θεραπεία δηλαδή με το EXCIMER 308 SYSTEM είναι απαλλαγμένη από τέτοιου είδους κινδύνους και μπορεί να βοηθήσει είτε συμπληρωματικά σε άλλες θεραπείες, είτε αποκλειστικά, στις περιπτώσεις που κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να λάβει την κλασική φαρμακευτική αγωγή.